onsdag 25 maj 2011

Besök på Blue Diamond

Idag styrde vi kosan över sundet till den närmaste salongen, en favorit i repris, Blue Diamond - ca. 5 minuters bilväg från Öresundsbron. Det går även Metrotåg med ett stopp ca. 100 meter från salongen.

Blue Diamond ligger inte helt lättillgängligt så kolla karta och/eller GPS. Det ligger på en industritomt som kan se lite oroväckande ut för en svensk men verkar trots detta ganska lugnt.
Man går in ca 40 meter på en uppfart och uppför två trappor och ringer på dörren.

Dörren öppnas av en snygg tjej i 25-årsåldern som förklarar på engelska att det är fyra tjejer som jobbar. Vi blir visade vad som erbjuds och jag väljer tilbudet på Body Tantra Oil för 800 kr.

En liten söt tjej vid namn Dina visar in i ett trevligt rum med två stora sängar och hon ber mig att klä av mig helt. Själv går hon och duschar.

Efter drygt fem minuter kommer hon tillbaka med en handduk virad runt kroppen och med en balja med vatten och en het handduk som hon omsorgsfullt rengör mig med (var iofs redan ren vid ankomst men det skadade inte).
Därefter låter hon handduken falla och inleder oljemassagen, först med händerna och sedan med hjälp av hela kroppen.

Baksidan tar som vanligt en dryg halvtimme innan vändningen.
Det är naturligtvis en väldigt behaglig upplevelse med en klar erotisk förnimmelse man känner vid en body tantra där massösen använder hela kroppen.
Hon ägnar precis som hemsidan anger, ansenlig tid åt de mera privata delarna och hela upplevelsen är väldigt sensuell.

Efter massagen frågar Dina om jag vill duscha av mig oljan tillsammans med henne och det tackar man inte nej till. Får hjälp med att tvätta av ryggen och det bidrar till helhetsupplevelsen att få se en fager kvinna tvåla in sig i duschen.
Efter duschen klär jag på mig och erbjuds ett glas vatten (detta erbjöds även vid vändningen och uppskattades i den något varma lokalen).

Ägarna var bortresta och därför var jacuzzin inte igång vilket ger ett litet minus men Blue Diamond är väl värt ett besök. Prisvärt, bra rum och faciliteter och trevligt bemötande. Det blir definitivt fler besök.

Vi ger Blue Diamond 4 Lotusblommor (hade blivit 5 med jacuzzin igång)




Nästa gång provar vi Dokkun Massage i Köpenhamn och Malmö Massage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar