fredag 7 oktober 2011

Återbesök på Bangkok

Dags för återbesök på Bangkok på Amiralsgatan i Malmö.
Man har gjort om en smula och inrättat en provisorisk massageplats(?) ute i entrén.Lyckligt nog så hänvisas jag inte till denna utan en tjej (ca. 35 år) leder mig till ett rum med madrass på golvet.

Musiken som spelas är västerländsk pop av den sort som man hör på radion varje dag och den verkar inte speciellt avkopplande. Efter en halvtimme ber jag dem byta till thailändsk musik.
Då börjar även den trista doften av thaimat att sprida sig i lokalen. Missförstå mig rätt - jag älskar thaimat - men när jag ligger och kopplar av och får massage så föredrar jag aromatiska oljor eller ingen doft alls.

En del minus direkt från början alltså.
Massagen i sig är emellertid väldigt grundlig och bra. Precis lagom hård och det är lätt att kommunicera med massösen. Baksidan blir grundligt masserad innan vändningen och benen tas om hand.
Axlar, armar och händer får en bra omgång innan en nästintill tantrisk massage tilltar som genomförs med värdighet och bra balans.

Priset på massagen var en femtiolapp mer än förra gången dvs. 400 kronor.
Massagen var god men som helhet tappar Bangkok alltmer av intresset. Det lär dröja innan nästa återbesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar