tisdag 31 januari 2012

Thai Wellness i Malmö


Äntligen dags för ett besök på Thai Wellness i Malmö. En salong av människorna bakom populära Blue Diamond i Köpenhamn.

Beläget i ett villakvarter nära Hyllie i Malmö. Ett trevligt hus med en Thailändsk flagga som hänger från fasaden.

Jag möts av en tjej jag träffat förr och som leder mig in i vårt rum som ligger praktiskt direkt till vänster innanför ytterdörren.

Rummet liknar de som finns hos Blue Diamond och innehåller allt det nödvändiga. En stereo för musiken, skön beslysning, en rejäl laddning nytvättade handdukar och en stor och rejäl säng/madrass.

Jag väljer en Body Tantra som utförs av en vacker tjej som heter Bee. Eftersom vi träffats för så är pratet avslappnat och bra.

Hon kan sina saker och bjuder på en härlig massage och man känner efteråt att hela kroppen fått sig en genomgång. En glas vatten under massagen är inte helt fel då massagen verkligen värmer upp kroppen rejält.

Efter massagen eskorteras jag till ett badrum där man kan duscha av sig oljan så att man kan lämna salongen fräsch.

Som helhetsupplevelse så är Thai Wellness bäst och man har inte lagt av något från den kvalité man höll/håller i Köpenhamn.

Det enskilda rummet, den fräscha och trevliga tjejen och tillgången till dusch efter gör Thai Wellness till solklar etta i Malmö. En besök rekommenderas varmt.


6 kommentarer:

  1. Var där i början av januari och valde BodyTantra. Sammanfattningsvis så var massagen inte mycket att hänga i julgranen. Rätt kass oljemassage och den s.k. Tantra var inte mycket att ha.
    Med tanke på priset så kan det inte rekommenderas.
    Men snyggt och fint var det och bra bemötande.
    /Johan

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Anonym här ovan...

    Massagen var i särklass den sämsta thai-/oljemassage jag fått någonsin, och då har jag ändå varit på minst tio olika salonger. Bodytantran var OK. Kändes också jävligt märkligt att stå i någons privata badkar och duscha av sig. Jag rekommenderar heller inte detta stället, åtminstone inte om det är massage man är ute efter....

    SvaraRadera
  3. Märkliga åsikter. Så fort du inte är hemma står du väl i någon annans dusch eller badkar eller? Ni åker väl till denna salong i ett syfte - att de erbjuder Tantra Massage - så att gnälla på att oljemassagen är dålig är ju löjligt eftersom ni ändå inte är där för den, eller? Skall testa denna men priserna ser aningen saftiga ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som svar på din fråga: "nej"

      Syftet är i första hand en bra massage. Body2body är en krydda i tillvaron.

      Radera
  4. Undrar en sak: På deras sida kan man välja mellan Thai tantra och Body tantra. Vad är egentligen skillnaden?

    SvaraRadera
  5. Var där för ett första försök efter att ha gillat stället i Köpenhamn, många gånger.
    Väl där efter lite letande så hade jag den absolut bästa b2b, btb, eller avslappnande massagen jag haft i södra Sverige!
    Hoppas att nästa besök är lika bra... :)

    SvaraRadera