tisdag 22 maj 2012

Återbesök på Dokkun

Åter i Danmark beslöt Thaimassagekungen att återbesöka Dokkun Massage ute i Glostrup.
Det tar sin lilla tid med bil och det är att rekommendera att ha GPS eller att studera kartor om man väljer annat resesätt.

Håller man samma klass som ifjol då de rankades högst tillsammans med Blue Diamond?
Bemötandet är lika trevligt. Vi blir visade upp till våra rum som ser likadana ut som ifjol.
Jag får samma massös som förra året och det klagar jag inte på. Eftersom hon har en läcker kropp så väljer jag en Body2Body från menyn.

Jag erbjuds vatten, thé eller läsk innan massagen och väljer denna heta dag av någon märklig anledning thé.
Jag klär av mig medan min massös gör i ordning och hämtar drickan.

Jag lägger mig på magen, théet vid sidan om mig på bänken bredvid den stora massagebänken (ca. 1.20 bred).
Massösen hämtar varmt vatten och en handduk, klär av sig och börjar tvätta av mig med det heta vattnet.

När det är gjort tilltar en exotisk och skön massage som innehåller element av tantra innan body2body:n inleds.
Hon glider med stor vana upp och ner över min rygg och det är mycket sensuellt.
Efter vändningen får jag bättre överblick över händelserna och synen som jag möts av går ej att klaga på.

Eftersom vi bekantat oss året innan är pratet lugn, spontant och avslappnat.

Avslutningen på massagen är mycket bra, jag avslutar mitt thé och erbjuds tvätt i rummet eller en dusch. Jag väljer duschen för att garanterat bli av med den mesta oljan.

Återigen blir det toppbetyg på hela upplevelsen. Det finns även tillgång till bastu och hade man haft jacuzzi och tid med massösen i den så hade det varit en bra bonus.
Ett litet minus var att det var väldigt varmt i rummet.


1 kommentar:

  1. Besökte själv Dokkun i Glostrup iveckan. Mycket besviken blev jag efter lovsångerna på denna blogg. Avsides beläget bland småindustrier, säkert 2 km promenad från S-tåget. Massösen som iofs var trevlig började dividera direkt om pengar, med olika tillägg kändes det väldigt dyrt varför jag valde endast 30 min "Dokkun senses". Denna form innehöll i stort sett ingen massage. Jag rekommenderar istället svenska thaimassageställen, där man åtminstone får en rejäl genomkörare och eventuella extra tjänster ges till ett rimligt pris!

    SvaraRadera