tisdag 22 maj 2012

Repris gällande Happy Ending

På förekommen anledning känner vi oss tvingade att reprisera följande text om än i något modererad form. 

Vi på Thaimassagekungen får så gott som dagligen mail och förfrågningar om massagesalonger som erbjuder så kallad happy ending. Vi vill här och nu klargöra vår ståndpunkt.

För det absolut första: Bemöda dig inte ens att skicka ett mail om du inte själv har någon erfarenhet av thaimassage och bara vill tigga tips om var du kan få kuk-massage. Har man själv något att erbjuda i utbyte så är chansen mycket större såväl här som på andra sidor (typ Flashback) att få intressanta svar. 

Vi har inget emot "happy endings". Faktum är att vi kan tycka att HE (som det kallas) är ett bra avslut på en massage. Vi ser det som en del i en helkroppsmassage för att uppnå maximal njutning och avslappning. Vi vet dock att det i Sverige klassas som en sexuell tjänst. Vi anser att det är löjligt men det är ett faktum som vi tyvärr tvingas leva med.


Man får alltså massera alla delar av kroppen i Sverige utom en. Att vägen till den ultimata njutningen och avslappningen är högst personlig och kan uppnås utan att vidröra könsorgan är otänkbart. Vi är inte vuxna nog att fatta de besluten själv enligt Sveriges beslutsfattare.


Fotnot: När vi på bloggen talar om HE så menas ej samlag eller oralsex. 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Jag var på thai massage och efter att massagen var avslutad ställde sig tjejen sidan om mig med handen på mitt lår och sa att massagen var klar och frågade om jag önskade mig något mer... Jag svarade nej det är bra så tack utan att tänka... Kan hon ha erbjudit mig en HE? Och detta var min första gång på thai massage.

    SvaraRadera